Σ' ένα περιβάλλον που διαρκώς αλλάζει και εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, τα παιδιά μας έχουν την ανάγκη ιδιαίτερης φροντίδας, ιδιαίτερης προσοχής !

Το φροντιστήριο ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΗΣ, συνδυάζοντας την εμπειρία των 38 χρόνων λειτουργίας του, το δυναμισμό, τη φρεσκάδα και την κατάρτιση των στελεχών του, καταφέρνει να ενσωματώσει νέες τεχνολογίες στη διαδικασία της μάθησης και επιλέγει να λειτουργεί με:

  • καταρτισμένους καθηγητές με το χάρισμα της μεταδοτικότητας.
  • διάθεση των απαραίτητων πρόσθετων ωρών διδασκαλίας για κάθε μαθητή ξεχωριστά
  • άμεση και διαρκή συνεργασία με τους γονείς των μαθητών μας
  • ουσιαστικό έλεγχο καθ' όλη τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας

Στόχος μας είναι η παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης με συνέπεια και ήθος.

Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι όλοι είμαστε διαφορετικοί. Η ομοιογένεια των τμημάτων δεν σταματά στις επιδόσεις, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί μόνο από τους στόχους. Δεν μας χαρακτηρίζουν οι αριθμοί, δεν είμαστε εδώ για να συνεχίσουμε την πορεία που είχαμε.

Είμαστε εδώ για να αλλάξουμε, να γνωρίσουμε τον εαυτό μας, να μάθουμε τις αδυναμίες μας, να προσπαθήσουμε να τις διορθώσουμε. Γι' αυτό κάθε μαθητής για μας, αποτελεί κι ένα διαφορετικό "τμήμα".

Ως καθηγητές αναλαμβάνουμε την ευθύνη για κάθε μαθητή ξεχωριστά. Αναγνωρίζουμε μαζί αδυναμίες και "κενά" στο γνωστικό αντικείμενο ή στη νοοτροπία μας και προσπαθούμε μαζί να τα διορθώσουμε. Έχουμε και νιώθουμε την ευθύνη γι' αυτό.

Θα δουλέψουμε μαζί, ξεχωριστά με τον καθένα, όσο χρόνο απαιτηθεί μέσα ή έξω από την τάξη ώστε να κάνουμε το όνειρό μας πραγματικότητα.

Ως ομάδα έχουμε την ευθύνη να κάνουμε τη διαδρομή προς το στόχο μας ευχάριστη, δημιουργική, αποτελεσματική. Τελειώνοντας το ταξίδι αυτό θέλουμε να νιώθουμε πλήρεις, έτοιμοι, ανεξάρτητοι και δυνατοί για το επόμενο στάδιο της ζωής μας.

Η ομάδα των καθηγητών μας αποτελείται από ανθρώπους που μπορούν να αισθανθούν την ευθύνη για κάθε μαθητή ξεχωριστά. Μπορούν να αναγνωρίσουν τις ιδιαιτερότητες κάθε μαθητή και να δουλέψουν με τον καθένα ξεχωριστά. Καθηγητές που μπορούν να εμπνεύσουν, να ενθαρρύνουν, να οδηγήσουν στην επιτυχία.

Βασικό μας πλεονέκτημα η κατάθεση ψυχής για κάθε μαθητή ξεχωριστά.

Η διεύθυνση του εκπαιδευτικού οργανισμού

Κέντρο Μελέτης

γιατί εμάς

ομοιογένεια τμημάτων

Δεν έχει να κάνει τυπικά μόνο με τις βαθμολογικές επιδόσεις των μαθητών ή μόνο με τους στόχους τους. Μια σειρά εκπαιδευτικών - παιδαγωγικών κριτηρίων καθορίζουν την σύνθεση των τμημάτων με τελικό κριτή τον καθηγητή του κάθε μαθήματος.

εκπαιδευτική εικόνα

Σε κάθε μάθημα καταγράφεται αναλυτικά η εκπαιδευτική εικόνα των μαθητών στο μηχανογραφικό μας σύστημα. Έτσι γίνεται ουσιαστική παρακολούθηση όλου του εκπαιδευτικού έργου και των αποτελεσμάτων του για κάθε μαθητή και σε κάθε μάθημα. Με αυτό τον τρόπο  δίνεται η δυνατότητα για έγκαιρες επεμβάσεις όπου κρίνεται απαραίτητο. 

υπεύθυνος μαθητή

Ένας εκπαιδευτικός είναι επιφορτισμένος για όλη τη διάρκεια του έτους με την παρακολούθηση και καθοδήγηση του μαθητή. Ο προσωπικός σύμβουλος με τακτικές και έκτακτες συναντήσεις κατευθύνει με ασφάλεια το μαθητή στο όνειρό του, στον προσωπικό του στόχο.  

μελέτη +

Βοηθά τους μαθητές να καλύψουν τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές τους ανάγκες με επιπλέον διδακτικές ώρες όπου κρίνεται απαραίτητο. Κενά στο γνωστικό αντικείμενο ή λανθασμένες νοοτροπίες δεν αποτελούν πλέον δικαιολογία για την μη επίτευξη των στόχων.

στοχεύω

Διετής προετοιμασία για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η εισαγωγή στην σχολή της 1ης επιλογής δεν είναι υπόθεση ενός έτους μόνο. Ο φόρτος εργασίας μοιράζεται και υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος για να αλλάξουν συνήθειες και νοοτροπίες όπου κρίνεται σκόπιμο. Η επιτυχία συνεπώς έρχεται ως αποτέλεσμα συστηματικής, στοχευμένης και όχι εξαντλητικής δουλειάς.

επιλέγω

Από νωρίς βοηθά τους μαθητές με μία σειρά δράσεων να είναι σε θέση να επιλέξουν τον δρόμο που θα ακολουθήσουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μέχρι τη σωστή συμπλήρωση του μηχανογραφικού τους.

προσομοιώσεις εξετάσεων

Δεκαπενθήμερες ή εβδομαδιαίες προσομοιώσεις εξετάσεων ανάλογα με το επίπεδο σπουδών. Οι προσομοιώσεις προσαρμόζονται κάθε χρόνο στο επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων που είναι πιθανό να αντιμετωπίσει ο μαθητής στην τελική του αξιολόγηση.

επικοινωνία με γονείς

Εκτός των προγραμματισμένων ενημερώσεων όταν κρίνεται απαραίτητο σε ειλικρινείς συναντήσεις δια ζώσης ή τηλεφωνικά. Οι συναντήσεις γίνονται με τον υπεύθυνο σύμβουλο κάθε μαθητή ή και με τους καθηγητές των μαθημάτων ώστε η ενημέρωση να είναι ουσιαστική και να φέρει αποτελέσματα.  

εσωτερικές εκδόσεις

Για όλα τα μαθήματα εκπαιδευτικό υλικό που την επιστημονική του επιμέλεια έχει ο υπεύθυνος τομέας του εκπαιδευτικού οργανισμού. Το εκπαιδευτικό υλικό ανανεώνεται διαρκώς ώστε να ανταποκρίνεται με τον αποτελεσματικότερο τρόπο στις τελικές αξιολογήσεις των μαθητών.

γιατί ο κάθε μαθητής μας είναι ξεχωριστός και απαιτεί κατάθεση ψυχής από εμάς για να φτάσει στο όνειρό του ...