Απευθύνεται σε μαθητές που σκέφτονται να επιλέξουν τον τομέα των οικονομικών επιστημών ή σε εκείνους που έχουν κάνει ήδη την επιλογή τους και θα είναι σύντομα φοιτητές σε ένα από τα τμήματα του 4ου πεδίου.

 

  • Αναρωτιέσαι αν σου ταιριάζει ο κόσμος των οικονομικών επιστημών;
  • Σκέφτεσαι να ακολουθήσεις το πεδίο των οικονομικών επιστημών αλλά δεν γνωρίζεις τα τμήματα και την επιστήμη πίσω απ΄ αυτά;
  • Είσαι έτοιμος να δηλώσεις μία από τις σχολές του 4ου πεδίου και δεν ξέρεις με τι θα ασχοληθείς στο μέλλον;
  • Θέλεις να βιώσεις την πραγματική πλευρά της επιστήμης που έχεις επιλέξει;

Το Summer Camp του Κέντρου Μελέτης αποτελεί μία καινοτόμος ιδέα που στόχο έχει να φέρει σε επαφή τους μαθητές όλων των τάξεων του λυκείου με το πεδίο των οικονομικών επιστημών.

Το καλοκαιρινό πρόγραμμα αποτελεί μία πρακτική εισαγωγή σε σύγχρονα θέματα του κόσμου των οικονομικών επιστημών και της διοίκησης.

Η βασική του ιδέα στηρίζεται σε ένα οργανωμένο παιχνίδι προσομοίωσης ρόλων μέσα από το οποίο ο μαθητής θα ταξιδέψει στο χώρο της στρατηγικής σκέψης και επιχειρηματικότητας, θα γνωρίσει το σύγχρονο κόσμο του μάρκετινγκ, θα κατανοήσει τη σημασία του branding ενώ θα έρθει αντιμέτωπος με τον παντοδύναμο πλέον καταναλωτή.

Το πρόγραμμα αποτελείται από τρεις βασικές ενότητες:

Στρατηγική σκέψη και επιχειρηματικότητα

οι μαθητές θα κατανοήσουν την έννοια της στρατηγικής και θα έρθουν σε επαφή με σύγχρονες πρακτικές όπως είναι οι επιχειρήσεις start-up και η χρηματοδότησή μέσω crowdfunding.

Ο μαγικός κόσμος του Μάρκετινγκ

οι μαθητές θα μάθουν να κατανοούν τις διαφορετικές πτυχές της επιστήμης του Μάρκετινγκ. Θα γίνει ανάλυση της συμπεριφοράς και της ψυχολογίας του σύγχρονου καταναλωτή (ποιοι είναι αλήθεια οι millennials?). Θα παρουσιαστούν παραδείγματα από το χώρο της μόδας, των τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών.

Η δύναμη της φήμης και της μάρκας

οι μαθητές θα έρθουν σε επαφή με την έννοια και διαδικασία του branding. Θα γίνει ανάλυση της έννοιας της ταυτότητας των προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και των στοιχείων που την αποτελούν (λογότυπα, εικόνες, χρώματα κ.α). Τέλος θα γίνει αναφορά σε σύγχρονες τεχνικές ενίσχυσης της ταυτότητας όπως είναι το storytelling και τα digital touchpoints (mobile applications κ.α).

 

Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής πατήστε εδώ.

 

 

 

Pin It